Translate

lunes, 10 de junio de 2013

L'alternativa al tint convencional: La Henna


M’havia arribat el moment de passar per la perruqueria ja que el meu color ja començava a minvar. Jo porto molts anys tenyint-me i  penso que tots els productes químics han d' acabar agredint el cabell. Així doncs, em vaig estar informant de quines alternatives podia trobar al tint convencional, i vaig trobar una saló de Bioperruqueria que es troba a Barcelona, on utilitzen la Henna com a producte principal per a tenyir.

El saló es diu Hammam&Henna, es troba al carrer Muntaner, 147.
 
 

Bé, doncs jo vaig demanar hora per telèfon i quan vaig arribar ja m’esperaven. El lloc és impressionant ja que combina elements orientals amb moderns, i amb materials nobles que de seguida transmeten bones vibracions.
 
 


L’Esther em va explicar quin era l’opció que m’aniria millor i mentrestant ella preparava la Henna, m’explicava les virtuts i la procedència d’aquell tint natural.

- La Henna s’extreu d’un arbust que viu a l’orient mitjà i s’obté de les seves fulles dos vegades l'any.

- La Henna no decolora el cabell, per tant no l'agredeix, a més, les seves molècules tenen molta afinitat amb la Keratina del cabell, així doncs penetra molt bé.

- Una altra qualitat d'aquest tint mil.lenari és que té un efecte regulador del cuir cabellut i per tant, disminueix la presència de caspa i també redueix la caiguda del cabell.  

Per a aconseguir diferents colors, es barreja la Henna amb altres pigments obtinguts de plantes i minerals.
 
 

 
 
 
Em van deixar el tint una hora i mitja, baix una font de calor per a potenciar l’efecte, el soroll de l’aigua em relaxava i de seguida em van aclarir la Henna.
El color que va quedar era brillant, viu, i em varen explicar que el meu cabell recuperaria la seva brillantor natural i l’arrel no es veuria a mesura que aniria fent varies sessions.
També em vaig animar a fer-me serrell, no té res a veure amb l’experiència Henna però puc dir que els professionals que hi treballen em van atendre amb tota simpatia i van aportar un punt d’atreviment al look.

Aquest saló també ofereix la possibilitat de probar el Hammam, jo aquest dia no el vaig probar però el pròxim dia segur que ho faré.
Jo recomanaria l’experiència no sols pel tracte rebut sinó pels valors que això suposa, ja que el cabell forma part del nostre cos i com a tal l'hem de cuidar amb productes naturals i buscar la forma de agredir-lo el menys possible.     




 

 
                   

 


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario